Istoriją pasakojanti etiketė

2020 09 25

Suomijos saunoje užgimusios kompanijos „Kyrö Distillery“ gėrimai šiandien skina pasaulinių apdovanojimų laurus. Vienas iš pagrindinių tokios sėkmės veiksnių yra kruopščiai apgalvotas ir suprojektuotas pakuotės dizainas, aiškiai išskiriantis Kyrö produktus.

Kartą penki ambicingi draugai, kaitindamiesi saunoje, svarstė, kodėl Suomijoje niekas negamina ruginio viskio. Neilgai trukus po to lemtingo vakaro  vieno iš draugų tėvų garaže prasidėjo tikra Kyrö kelionė. Įsirengę daryklą senoje pieninėje, jie užsibrėžė gaminti pasaulinio lygio ruginį viskį ir kitus aukštos kokybės spiritinius gėrimus.

Didžiulis pokytis įvyko kai Kyrö (Napue) džinas 2015 m. tarptautiniame vyno ir stipriųjų gėrimų konkurse „The World’s Best Gin for Gin & Tonic“ pelnė pripažinimą. Džino paklausa šoktelėjo aukštyn ir tuomet dar nepatyrę distiliuotojai, sutelkę visas savo jėgas ir pastangas, bandė neatsilikti.

Originali svajonė gaminti suomišką pasaulinės klasės ruginį viskį buvo įgyvendinta, kai kompanija išleido produktą „Kyrö Malt Whisky“. Suomiškas viskis, nors ir retas reiškinys, o dar 100 proc., IWSC ekspertų grupės buvo įvertintas 98/100 balais. Komisija jam skyrė aukščiausią „Gold Outstanding“ pripažinimo medalį.

Prie sėkmės žymiai prisidėjo ir išskirtinio dizaino pakuotė. Visi dizaino elementai yra glaudžiai susiję su prekių ženklo ištakomis ir Kyrö istorija. Pavyzdžiui, butelio etiketės užrašų šriftas yra tiesiogiai „nukeltas“ nuo liūdnai pagarsėjusio Napue mūšio, vykusio 1714 m. Isokyrö mieste, paminklo. Autentiški simboliai, aukštos kokybės medžiaga ir unikalus butelio dizainas kuria laimingo asmens patirtį, pilant į taurę gardų ruginį viskį.


Etiketės ypatybės
Medžiaga – dekoratyvinis popierius
Apdaila – karštas štampavimas (aukso spalvos)
Technologija – UV fleksografija, 2 spalvos