Pradžia > Klientų aptarnavimo vadybininkasKlientų aptarnavimo vadybininkas (Pavarų ir automatizavimo skyrius) Darbo pobūdisPadalinio veiklos sritis – pavarų ir atsarginių detalių pardavimas B2B.Pagalba pardavimų vadybininkui aptarnaujant klientų užklausas.Komercinių pasiūlymų ir sutarčių rengimas.Klientų konsultavimas prekių asortimento, kainų, pristatymo ir kt. klausimais.Klientų duomenų bazės administravimas.Duomenų suvedimas į apskaitos sistemas ir ataskaitų rengimas.ReikalavimaiNoras ir gebėjimas dirbti su techniniais produktais.Techninis išsilavinimas – privalumas.Gebėjimas laisvai bendrauti ir efektyviai valdyti savo darbo laiką.Šnekamosios rusų kalbos pagrindai ir geros anglų k. žinios (rusiškai gali tekti bendrauti žodžiu, o angliškai – skaityti techninę dokumentaciją).Geri įgūdžiai naudojantis pagrindinėmis MS Office programomis.Patirtis naudojantis apskaitos programomis – didelis privalumas.„B“ kategorijos vairuotojo pažymėjimas.Noras mokytis ir tobulėti.Mes jums siūlomeVisus reikiamus apmokymus ir kolegą, kuris padės “apšilti kojas”.Visas darbui reikalingas priemones.Darbą draugiškame kolektyve ir jaukią darbo aplinką.Visas sąlygas augti ir tobulėti.Atlyginimas1085-1345 €/mėn. neatskaičius mokesčių. Su perspektyva didėti.Po bandomojo laikotarpio – motyvuojantys priedai, priklausantys nuo darbo rezultatų.SusidomėjusiemsGyvenimo aprašymą (CV), su nuoroda „Klientų aptarnavimo vadybininkas (PAS)“, siųsti el. p. cv@pakmarkas.lt