Klientų aptarnavimo vadybininkas (ė) (eksportas)
KOKIAS atsakomybes TAU patikėsime:
- Naujų ir pakartotinių pardavimų palaikymas esamiems klientams.
- Komercinių pasiūlymų rengimas esamiems ir naujiems klientams.
- Klientų užsakymų pateikimas įmonės vidaus padaliniams, jų vykdymo priežiūra bei kontrolė.
- Sandėliuojamų kliento prekių likučių administravimas.
- Pasiūlymų teikimas klientui, sprendžiant iškilusias problemas.
- Duomenų suvedimas į apskaitos sistemas.
Reikalavimai:
- Aukštesnysis/aukštasis išsilavinimas (gali būti paskutiniųjų kursų studentas).
- Puikios lietuvių kalbos žinios (raštu ir žodžiu), geros anglų k. ir rusų k. žinios (raštu ir žodžiu).
- Lenkų kalbos žinios būtų didelis privalumas.
- Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai, patirtis dirbant buhalterinės apskaitos programomis.
- „B“ kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
- Komunikabilumas, atsakingumas, atidumas, punktualumas, greita orientacija, darbas komandoje.
Privalumais laikysime:
- Darbo patirtį klientų aptarnavimo/pardavimo srityje.
- Poligrafijos išmanymą.
- Darbo įgūdžius dirbant buhalterinės apskaitos programa „Navision“.
Mes siūlome:
- Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų darbe ir nedarbo metu 24/7
- Išmokas ypatingomis gyvenimo progomis
- Sveikatos draudimą (po vienerių metų darbo stažo įmonėje)
- Galimybę pietauti įmonės valgykloje labai palankiomis kainomis
- Visus reikiamus apmokymus
- Darbo vietą Minsko pl. 95, Daržininkų k., Nemėžio sen., Vilniaus r.
Atlyginimas
- 1200-2200 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Darbo užmokestis priklauso nuo turimos kompetencijos ir darbinės patirties.
Susidomėjusiems
Gyvenimo aprašymą (CV), su nuoroda „Klientų aptarnavimo vadybininkas (SD)“, siųsti el. p. cv@pakmarkas.lt