Klientų aptarnavimo vadybininkas

 

Darbo pobūdis

  • Padalinio veiklos sritis – pavarų ir atsarginių detalių pardavimas B2B.
  • Pagalba pardavimų vadybininkui aptarnaujant klientų užklausas.
  • Komercinių pasiūlymų ir sutarčių rengimas.
  • Klientų konsultavimas prekių asortimento, kainų, pristatymo ir kt. klausimais.
  • Klientų duomenų bazės administravimas.
  • Duomenų suvedimas į apskaitos sistemas ir ataskaitų rengimas.

Reikalavimai

  • Noras ir gebėjimas dirbti su techniniais produktais.
  • Techninis išsilavinimas – privalumas.
  • Gebėjimas laisvai bendrauti ir efektyviai valdyti savo darbo laiką.
  • Šnekamosios rusų kalbos pagrindai ir geros anglų k. žinios (rusiškai gali tekti bendrauti žodžiu, o angliškai – skaityti techninę dokumentaciją).
  • Geri įgūdžiai naudojantis pagrindinėmis MS Office programomis.
  • Patirtis naudojantis apskaitos programomis – didelis privalumas.
  • „B“ kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
  • Noras mokytis ir tobulėti.

Mes jums siūlome

  • Visus reikiamus apmokymus ir kolegą, kuris padės “apšilti kojas”.
  • Visas darbui reikalingas priemones.
  • Darbą draugiškame kolektyve ir jaukią darbo aplinką.
  • Visas sąlygas augti ir tobulėti.

Atlyginimas

  • 1085-1345 €/mėn. neatskaičius mokesčių. Su perspektyva didėti.
  • Po bandomojo laikotarpio – motyvuojantys priedai, priklausantys nuo darbo rezultatų.

Susidomėjusiems

Gyvenimo aprašymą (CV), su nuoroda „Klientų aptarnavimo vadybininkas (PAS)“, siųsti el. p. cv@pakmarkas.lt