Klientų aptarnavimo vadybininkas (ė) (eksportas)

 

KOKIAS atsakomybes TAU patikėsime:

  • Naujų ir pakartotinių pardavimų palaikymas esamiems klientams.
  • Komercinių pasiūlymų rengimas esamiems ir naujiems klientams.
  • Klientų užsakymų pateikimas įmonės vidaus padaliniams, jų vykdymo priežiūra bei kontrolė.
  • Sandėliuojamų kliento prekių likučių administravimas.
  • Pasiūlymų teikimas klientui, sprendžiant iškilusias problemas.
  • Duomenų suvedimas į apskaitos sistemas.

Reikalavimai:

  • Aukštesnysis/aukštasis išsilavinimas (gali būti paskutiniųjų kursų studentas).
  • Puikios lietuvių kalbos žinios (raštu ir žodžiu), geros anglų k. ir rusų k. žinios (raštu ir žodžiu).
  • Lenkų kalbos žinios būtų didelis privalumas.
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai, patirtis dirbant buhalterinės apskaitos programomis.
  • „B“ kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
  • Komunikabilumas, atsakingumas, atidumas, punktualumas, greita orientacija, darbas komandoje.

Privalumais laikysime:

  • Darbo patirtį klientų aptarnavimo/pardavimo srityje.
  • Poligrafijos išmanymą.
  • Darbo įgūdžius dirbant buhalterinės apskaitos programa „Navision“.

Mes siūlome:

  • Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų darbe ir nedarbo metu 24/7
  • Išmokas ypatingomis gyvenimo progomis
  • Sveikatos draudimą (po vienerių metų darbo stažo įmonėje)
  • Galimybę pietauti įmonės valgykloje labai palankiomis kainomis
  • Visus reikiamus apmokymus
  • Darbo vietą Minsko pl. 95, Daržininkų k., Nemėžio sen., Vilniaus r.

Atlyginimas

  • 1200-2200 €/mėn. neatskaičius mokesčių
    Darbo užmokestis priklauso nuo turimos kompetencijos ir darbinės patirties.

Susidomėjusiems

Gyvenimo aprašymą (CV), su nuoroda „Klientų aptarnavimo vadybininkas (SD)“, siųsti el. p. cv@pakmarkas.lt