Klientų aptarnavimo vadybininkas

Darbo pobūdis

  • Pasiūlymų ir sutarčių klientams ruošimas, paklausimų ir užsakymų registravimas,
  • Pardavimų palaikymas esamiems klientams,
  • Klientų užsakymų pateikimas įmonės vidaus padaliniams, jų vykdymo priežiūra bei kontrolė,
  • Prekių pristatymo klientams kontrolė,
  • Klientų mokumo ir atsiskaitymo kontrolė,
  • Pasiūlymų teikimas klientui, sprendžiant iškilusias problemas,
  • Duomenų suvedimas į apskaitos sistemas.

Reikalavimai

  • Aukštesnysis techninis išsilavinimas (gali būti paskutiniųjų kursų studentas),
  • Puikios lietuvių kalbos žinios (raštu ir žodžiu),
  • Geros rusų k. ir anglų k. žinios (raštu ir žodžiu),
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (Word, Excel, Outlook),
  • „B“ kategorijos vairuotojo pažymėjimas,
  • Komunikabilumas, atsakingumas, atidumas, punktualumas, iniciatyvumas,
  • Analitinis mąstymas.

Privalumai

  • Darbo patirtis klientų aptarnavimo/pardavimo srityse,
  • Darbo patirtis su ženklinimo įrenginiais,
  • Darbo įgūdžiai su buhalterinės apskaitos programa „Navision“.

Mes jums siūlome

  • Nuolatinį, socialinėmis garantijomis grindžiamą darbą,
  • Galimybę mokytis ir tobulėti,
  • Darbo vietą adresu Minsko pl. 95, Daržininkų k., Nemėžio sen., Vilniaus r.

Atlyginimas

700-900 €/mėn. neatskaičius mokesčių

Susidomėjusiems

Gyvenimo aprašymą (CV), su nuoroda „Klientų aptarnavimo vadybininkas“, siųsti el. p. cv@pakmarkas.lt