Darbuotojų lojalumas – įmonės sėkmės pagrindas

Vasaris – „PakMarko“ gimtadienio mėnuo. Minime 31-erių metų gimtadienį. Tai puiki proga įvertinti ir pasidžiaugti tuo, kas įmonei svarbiausia – lojalius ir atsidavusius darbuotojus. Būtent jie kasdien kuria vertę, prisideda prie organizacijos augimo ir stiprinimo.
Pasak įmonės generalinio direktoriaus Aido Mackevičiaus, šiuo metu net 35 % „PakMarko“ darbuotojų įmonėje dirba 10 ir daugiau metų, o iš jų beveik pusę – perkopė 20-ties metų ribą. „Tai rodo, kad žmonės čia randa ne tik darbą, bet ir vietą, kurioje gali augti, jaustis įvertinti ir būti bendruomenės dalimi. Darbuotojų įsitraukimas ir atsidavimas yra didžiausia mūsų stiprybė“, – teigia A. Mackevičius.
Lojalumas, augimas ir bendrystė
Raimonda Domarkienė – viena iš tų, kurie per ilgus metus augo kartu su įmone. 2005-aisiais pradėjusi dirbti studijų metais, ji įveikė ilgą kelią nuo paprasčiausių užduočių iki reikšmingų atsakomybių.
„Kai pradėjau dirbti, spausdinau lipnias etiketes. Darbo buvo daug, tačiau kartu su jaunatvišku kolektyvu viską įveikėme su užsidegimu. Vadovai visada pastebėdavo pastangas, todėl turėjau galimybę kilti karjeros laiptais. „PakMarkas“ man tapo antraisiais namais – čia ne tik užaugau kaip specialistė, bet ir sukūriau šeimą, atradau draugų ratą. Nors kasdien susiduriame su naujais iššūkiais, žinau, kad viskas bus gerai, nes turime stiprią komandą ir tvirtą pagrindą“, – dalijasi Raimonda.
Atvirumas naujovėms, motyvacija ir stiprus kolektyvas – tai pagrindiniai veiksniai, padedantys jai prisitaikyti prie pokyčių ir toliau sėkmingai dirbti organizacijoje.
Nuolatinis tobulėjimas ir patirtis
Žilvinas Salatka į „PakMarką“ atėjo vedamas aiškių įmonės vertybių: skaidrumo, atsakingo valdymo ir perspektyvos. Bėgant metams, jo pareigos keitėsi, augo atsakomybės, o darbas tapo vis įdomesnis.
„Mane visada motyvavo produkto vystymas, komandiruotės pas tiekėjus ir dalyvavimas parodose. Tai išplėtė mano akiratį ir suteikė neįkainojamos patirties. Tačiau didžiausias pokytis per šiuos metus – komunikacijos įgūdžiai. Iš pradžių buvo sunku bendrauti su klientais, tačiau su laiku išmokau ne tik klausyti, bet ir derėtis, suprasti jų poreikius“, – pasakoja Žilvinas.
Net ir išėję iš įmonės, buvę kolegos palaiko ryšius – susitinka neformalioje aplinkoje, dalijasi prisiminimais ir patirtimi, kas tik dar labiau parodo stiprią „PakMarko“ bendruomenę.
Sėkmės receptas – žmonės
„PakMarko“ sėkmę lemia ne tik inovacijos ar gamybos procesai, bet ir žmonės, kurie čia dirba. Įmonėje siekiame, kad mūsų darbuotojai jaustųsi tinkamai įvertinti, nes suprantame, kad lojalūs darbuotojai yra neįkainojamas turtas, kuriantis organizacijos ateitį. Įmonė ir toliau sieks kurti palankią darbo aplinką, skatinti darbuotojų tobulėjimą bei stiprinti komandą, – teigia „PakMark“ generalinis direktorius Aidas Mackevičius ir priduria, kad lojalumas taip pat yra rezultatas to, kad įmonė laikosi susitarimų dėl darbo sąlygų, įskaitant darbo ir saugos priemones, atlygio sistemų peržiūrą ir papildomas naudas.