2014 m.

2014-02-18

„PakMarkas“ stabiliai augina apyvartą Lietuvoje ir Latvijoje

Lankstumas, investicijos į technologijas, gaminių kokybės tobulinimas ir dėmesys darbuotojų gerovei – toks augančių pakavimo ir ženklinimo bendrovės „PakMarkas“ rezultatų sėkmės faktorius. Jis ir 2013 metais lėmė Lietuvoje bei Latvijoje įmones valdančios bendrovės konsoliduotos apyvartos augimą 5,4 proc., t.y. iki 70,7 mln. Lt.

„Pakavimo rinka – labai dinamiška: greitai keičiasi ir mados, ir vartotojų lūkesčiai, – sako bendrovės „PakMarkas“ generalinis direktorius Virginijus Gumbaragis. – Norėdami išsiskirti, gamintojai stengiasi išnaudoti visas įmanomas technologines galimybes – nuo spausdinimo technikų, originalių, nestandartinių ir kokybiškų pakuočių iki aplinkai draugiškų sprendimų.“

Pasak bendrovės vadovo, klientų eksporto apimčių didinimas lėmė, jog 2013 m. 35 proc. augo lipnių ir apsitraukiančių etikečių pardavimai vidaus rinkoje. Pavarų ir automatizacijos skyriaus pardavimai augo 10 proc. Tokiems rezultatams darė įtaką eksporto plėtra bei vienintelio oficialaus „Motovario“ reduktorių surinkimo centro Baltijos šalyse atidarymas. Suaktyvėjus eksportuojamos produkcijos daliai į Ukrainos ir Baltarusijos rinkas, šiame skyriuje darbuotojų skaičius padidėjo 42 proc.

Panašios augimo tendencijos pernai vyravo ir Latvijoje, kurioje bendrovė valdo SIA „PakMarkas“. Dukterinės įmonės apyvarta 2013 m. augo 8 proc., o spalvotų etikečių ir ruošinių gamyba padidėjo 32 proc. Ypač išaugus spalvotų etikečių paklausai, kaimyninėje šalyje trečdaliu padidėjo ir darbuotojų skaičius. Planuojama, jog šiais metais pardavimai Latvijoje augs 8-10 proc.

Bendrovės vadovas pabrėžia, jog stabilų įmonės augimą lemia ne tik gamyboje diegiamos inovacijos, leidžiančios atliepti rinkos poreikius, bet ir darbuotojų kompetencija. „Pernai turėjome projektų, apie kuriuos net patyrę pakuočių gamintojai iš kitų Europos šalių teigė, jog tokios produkcijos supakuoti neįmanoma. O mūsų darbuotojai surado sprendimą, sutaupė daug nereikalingų išlaidų tiek klientui, tiek galutiniam vartotojui“, – giria iniciatyvius darbuotojus V. Gumbaragis.

Šiais metais „PakMarkas“ ir toliau planuoja investuoti į etikečių gamybos įrangą, padėsiančią dar kokybiškiau įgyvendinti nuolat augančius klientų poreikius bei reikalavimus gaminamai produkcijai.

Nuo 1994 m. veikianti lipnių etikečių, pakuočių spausdinimo, pakavimo ir ženklinimo įrenginių bei pavarų ir automatizacijos elementų prekybos bendrovė „PakMarkas“ valdo įmones Lietuvoje ir Latvijoje. 2013 m. Lietuvos pramonininkų konfederacija įteikė bendrovei „Sėkmingai dirbančios įmonės“ nominaciją, taip pat „PakMarkas“ pelnė Nacionalinio atsakingo verslo apdovanojimuose „Metų darbovietės 2012” titulą smulkių ir vidutinių įmonių kategorijoje. Bendrovė nemažą dėmesį skiria socialinės atsakomybės skatinimui Lietuvoje ir 2013 m., kartu su partneriais, įsteigė Lietuvos socialiai atsakingo verslo asociaciją (LAVA).

ParMarkas