Paieška

2005-08-22

PakMarkui taupyti padės internetas

Nutarusi efektyvinti pardavimus bei taupyti partnerių ir savo darbuotojų laiką, pakavimo ir ženklinimo sprendimų bendrovė „PakMarkas“ rugpjūtį pradėjo teikti dalį savo paslaugų internetu. Kol kas įmonė internete prekiaus elektros varikliais, vėliau į virtualią erdvę numatoma perkelti vis daugiau operacijų.
 
Šią vasarą „PakMarkas“ visiškai atnaujino savo interneto svetainę www.pakmarkas.lt, kurioje ir vykdys elektroninę prekybą. Pernai įmonė elektros variklių pardavė už maždaug 600 tūkst. litų. Šiemet bendrovė tikisi variklių pardavimams dar kiek padidėsiant.
 
„Palaipsniui kelti dalį savo veiklos į internetą mus paskatino galimybė sutaupyti kaštų bei sudaryti klientams patogesnes įrangos užsakymo ir įsigijimo sąlygas“, — sako „PakMarko“ rinkodaros vadovas Ronaldas Vaitiekūnas.
Elektros variklius pakankamai lengva pasirinkti pagal poreikius, parduodant šiuos visiškai standartizuotus įrenginius nereikia daug konsultacijų, kaip tarkim parenkant sudėtingus pakavimo įrenginius ir pan.“
 
„PakMarkas“, pats Lietuvos gamintojams siūlantis įvarius gaminių pakavimo ir ženklinimo automatizavimo sprendimus, jau yra mėginęs išnaudoti internetą automatizuoti procesams bei pardavimams skatinti. Įmonė kasmet prieš didžiąsias metų šventes internetu pardavinėja temines – šventines etiketes prekėms žymėti. “Verslas – verslui elektroninės prekybos sistemos, priešingai negu verslas – vartotojui prekyba, yra orientuotos į kaštų taupymą ir tiekimo grandinės efektyvumo didinimą, tad ir mūsų pagrindinis tikslas yra ne pritraukti naujų klientų, o supaprastinti darbą su mūsų lojaliais klientais”, — pabrėžia p. R. Vaitiekūnas. Anot jo, be internetinės prekybos jau ir Lietuvoje nebeįsivaizduojama informacinių technologijų, vaistų, plataus vartojimo prekių didmeninė prekyba, tokias el. prekybos sistemas naudoja visos pirmaujančios šių sektorių bendrovės.
 
Tarp Lietuvos pramoninkų — pirmieji

„PakMarkas“ tapo viena pirmųjų Lietuvos pakavimo bendrovių, pradėjusi aktyviai naudoti internetą pardavimams ir darbui efektyvinti. Lietuvos pakavimo ir etikečių gamybos sektoriuje to nedaro dar niekas, tai yra sąlygota specifinės šio sektoriaus verslo kultūros.  Specialistų vertinimu, internetas bendrai Lietuvos pramonininkams yra naujas komunikacijos kanalas, jį panaudojant taip pat reikalingas tam tikras lankstumas ir novatoriškumas.
 
“Mūsų sektorius yra inertiškesnis, tačiau jau yra permainų ženklų. Lietuvos pakavimo pramonėje el. prekyba ir komunikacija aktyviau panaudojama Vakarų kryptimi. Ten gamintojai jau seniai turi aukščiausio lygio verslas–verslui internetines prekybos sistemas ir jomis naudotis kviečia globalios ekonomikos dalyvius“, — pastebi p. Ronaldas Vaitiekūnas.
 
Internetu prekiaus ir Latvijoje

Internetinę prekybą elektros varikliais rugsėjo pradžioje „PakMarkas“ pradės ir Latvijoje, kur dukterinės įmonės pardavimai pirmą pusmetį siekė 3,85 mln. litų. „Šiandien efektyviai konkuruoti Lietuvos ir visų Baltijos šalių rinkoje galime tik nuolat siūlydami naujovių. Galimybė greitai ir be tarpininkų užsakyti elektros variklius internetu suteikia pranašumų ir mūsų klientams. Mažėja sugedusios įrangos prastovų laikas, palengvėja pramonės įrenginių aptarnavimo, gamybos planavimo procesai, sumažėja klaidų tikimybė užsakant prekes.“, — pasakoja „PakMarko“ atstovas.
 
Pirmą šių metų pusmetį „PakMarko“ apyvarta siekė 22,2 mln. litų ir buvo 6% mažesnė nei pernai tuo pačiu metu, kai ji siekė 23,6 mln. litų. Apyvartos sumažėjimą šiemet lėmė kiek sulėtėję pakavimo ir ženklinimo įrangos pardavimai. Latvijoje dukterinės įmonės pardavimai siekė 3,85 mln. litų. Ir buvo beveik 15% didesni nei pernai pirmą pusmetį (3,35 mln. litų).

Apie UAB “Pakmarkas”:

1994 metais įkurta UAB “PakMarkas” Lietuvos ir užsienio rinkoms teikia pažangius pakavimo ir prekių ženklinimo sprendimus. Nuo 1995 m. veikia “PakMarko” dukterinė įmonė Rygoje. 2002 m. rugsėjį “PakMarkas” įdiegė pagal ISO 9001 standartus sertifikuotą kokybės valdymo sistemą, o 2003 m. spalį — aplinkos apsaugos vadybos sistemą ISO 14001.

ParMarkas