Paieška

2005-05-05

Šiemet PakMarkas apyvartą augino 22%

Pakavimo ir ženklinimo sprendimų bendrovės „PakMarkas“ apyvarta pirmą šių metų ketvirtį buvo 10,7 mln. litų – 22% didesnė nei pernai tuo pačiu metu, kai ji siekė 8,7 mln. litų. Bendrovės augimą šiemet užtikrino nuoseklios investicijos.
„PakMarko“ padalinio Latvijoje apyvarta šiemet dėl kritusio lato kurso augo mažiau – 5%, nuo 1,7 mln. litų pernai pirmą ketvirtį iki 1,8 mln. litų šiemet.

„Apyvartos apimčių augimą užtikrina nuoseklios investicijos į naujas technologijas bei, ekonomikai augant, nuolat didėjantys gamintojų bei prekybininkų poreikiai pakuoti ir žymėti savo gaminius“, — sako „PakMarko“ rinkodaros vadovas Ronaldas Vaitiekūnas.
Bendrovė didžiąją dalį pajamų gauna iš etikečių gamybos bei kompleksinių pakavimo ir etiketavimo sprendimų tiekimo įmonėms. Tačiau šiemet, pasak įmonės atstovų, pajamas tikimasi žymiai padidinti ir iš moderniausios paslaugos – apsitraukiančių etikečių gamybos.

„Lietuvos ir Latvijos rinkose apsitraukiančias etiketes aktyviai pristatinėti pradėjome pernai metų viduryje. Tai vienas moderniausių ir perspektyviausių pasaulyje produktų žymėjimo būdų. Šiemet tikimės padėti tvirtą pagrindą tolimesniam apsitraukiančių etikečių populiarėjimui Lietuvoje“, — pastebi „PakMarko“ atstovas.

Pirmieji apsitraukiančių etikečių sprendimą Lietuvoje pernai sėkmingai pradėjo naudoti “Pieno žvaigždės” pieno gėrimams „Miau“ ir „Smilgelė“ ženklinti, pieną į butelius su apsitraukiančiomis etiketėmis pilsto ir „Žemaitijos pienas“, o „Vilniaus konservai“ modernią technologiją panaudojo padažų buteliukų plombavimui. Naująją technologiją jau kurį laiką naudoja ir mineralinio vandens „Tichė“ gamintojai.

„Nors dabar iš šio segmento uždirbame nedaug, dedame pagrindus ateičiai. Tikimės, kad po kelių metų gėrimų gamintojai masiškai naudos tokias etiketes, tai rodo Vakarų bei Azijos šalių patirtis“, — akcentuoja p. R. Vaitiekūnas.

„PakMarkas“ naujas apsitraukiančias etiketes sėkmingai tiekia ir kaimyninės Rusijos bei Latvijos gamintojams, pastaroje šalyje technologiją aktyviai naudoja alaus gamintojas „Alus avots“ bei jogurtų gamintojas „Gosupi“.

Apsitraukiančios etiketės leidžia produkto pristatymui išnaudoti bene visą taros paviršių, tokios etiketės lengvai nuimamos, suteikia daugiau galimybių organizuojant loterijas ir t.t.

Pernai visose Baltijos šalyse veikianti bendrovė pasiekė 49,5 mln. litų apyvartą — 18 proc. didesnę nei 2003-aisiais, kai ji buvo 41,9 mln. litų.

Apie UAB “Pakmarkas”:

1994 metais įkurta UAB “PakMarkas” Lietuvos ir užsienio rinkoms teikia pažangius pakavimo ir prekių ženklinimo sprendimus. Nuo 1995 m. veikia “PakMarko” dukterinė įmonė Rygoje. 2002 m. rugsėjį “PakMarkas” įdiegė pagal ISO 9001 standartus sertifikuotą kokybės valdymo sistemą, o 2003 m. spalį — aplinkos apsaugos vadybos sistemą ISO 14001.

ParMarkas