2004 m.

2004-04-12

PakMarko apyvarta pirmą ketvirtį-8,75 mln.litų

Pakavimo ir ženklinimo sprendimų kompanija „PakMarkas“ pirmą šių metų ketvirtį pasiekė 8,75 mln. litų apyvartą. Šiemet ji buvo 4,6% didesnė nei pernai tuo pačiu metu, kai apyvarta siekė 8,36 litų.

“Sausį–kovą didesnį dėmesį skyrėme naujų investicijų, kurios buvo padarytos pernai, įsisavinimui bei pasirengimui įgyvendinti didelius įrangos pardavimo projektus, kurių šiemet bus daugiau nei pernai”, — sako bendrovės rinkodaros vadovas Ronaldas Vaitiekūnas. – “Didieji kontraktai įsibėgėja pavasarį ir jiems reikia tinkamai pasiruošti.”

Bendrai 2004 m. “PakMarkas” yra suplanavęs apyvartą padidinti apie 15%. Labiausiai augimą šiais metais skatins toliau didėjanti etikečių ir ženklinimo sprendimų paklausa. Pernai į naujas technologijas investavęs virš 4 mln. litų šiemet “PakMarkas” gamintojams pasiūlys naujų novatoriškų įpakavimo ir etiketavimo būdų, su kuriais vartotojai artimiau susipažinti galės jau gegužę parodos “AgroBalt 2004” metu.

“PakMarko” apyvarta 2003 m. siekė 41,9 mln. litų ir buvo 8,6 proc. didesnė nei 2002 m.

Apie UAB “Pakmarkas”:

1994 metais įkurta UAB “PakMarkas” Lietuvos ir užsienio rinkoms teikia pažangius pakavimo ir prekių ženklinimo sprendimus. Nuo 1995 m. veikia “PakMarko” dukterinė įmonė Rygoje. 2002 m. rugsėjį “PakMarkas” įdiegė pagal ISO 9001 standartus sertifikuotą kokybės valdymo sistemą, o 2003 m. spalį — aplinkos apsaugos vadybos sistemą ISO 14001.

ParMarkas