2003 m.

2003-10-17

PakMarkui trečias ketvirtis buvo sėkmingas

Lietuvos ženklinimo ir pakavimo sprendimų įmonė “PakMarkas” per trečią šių metų ketvirtį produkcijos pardavė už 10,63 mln. litų — 12,8% daugiau nei per tą patį pernai metų laikotarpį, kai bendrovės pardavimai siekė 9,42 mln. litų.

Bendri devynių mėnesių “PakMarko” pardavimai siekė 29,6 mln. litų ir buvo nežymiai (0,4%) mažesni nei analogišku pernai metų laikotarpiu.

“Šie metai “PakMarkui” buvo ypatingi – toliau modernizavome gamybą, atsigręždami į Europos rinką. Mūsų investicijos į naujausias technologijas bei gamybos efektyvumo didinimą šiais metais jau viršijo 4,2 mln. litų. Praėjusį ketvirtį pajutome, kad pertvarka duoda rezultatų — laimėjome keletą stambių kontraktų Vakarų Europoje”, — sakė “PakMarko” rinkodaros direktorius Ronaldas Vaitiekūnas.

Trečią ketvirtį “PakMarkas” tęsė strategiškai užsibrėžtą reorganizaciją ir plėtė etikečių gamybos bei projektavimo padalinį. Liepos-rugsėjo mėnesiais “PakMarko” etikečių pardavimai, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo maždaug 44%. Iš viso šių metų trijų ketvirčių “PakMarko” etikečių pardavimai, palyginti su tuo pačiu 2002 m. laikotarpiu, išaugo 40,2%.

“PakMarko” rinkodaros direktorius pastebi, kad bendrovė savo etikečių gamybos pajėgumais, kokybės bei kainos santykiu ir efektyvumu jau turi didelį potencialą ne tik Lietuvoje, bet ir Vakarų Europos rinkose.

“Priklausome naujai ženklinimo bei pakavimo sprendimų tiekėjų bangai iš Rytų bei Vidurio Europos šalių. Mūsų įsisavintos naujausios technologijos leis sėkmingai konkuruoti Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą”, — įsitikinęs p. Vaitiekūnas.

Apie UAB “Pakmarkas”:

1994 metais įkurta UAB “PakMarkas” Lietuvos ir užsienio rinkoms teikia pažangius pakavimo ir prekių ženklinimo sprendimus. Nuo 1995 m. veikia “PakMarko” dukterinė įmonė Rygoje. 2002 m. rugsėjį “PakMarkas” įdiegė pagal ISO 9001 standartus sertifikuotą kokybės valdymo sistemą.

ParMarkas