2003 m.

2003-07-21

PakMarko etikečių pardavimai išaugo daugiau nei trečdaliu

Pirmaujančios Lietuvos pakavimo ir ženklinimo sprendimų įmonės “PakMarkas” apyvarta per pirmąjį šių metų pusmetį pasiekė 18,8 mln. litų. Pernai tuo pačiu metu įmonė produktų ir paslaugų buvo pardavusi už 20,1 mln. litų.

Pasak “PakMarko” rinkodaros direktoriaus Ronaldo Vaitiekūno, pirmojo pusmečio rezultatai atspindi bendrovėje vykstančius struktūrinius pokyčius – daugiau dėmesio skiriama pelningesniems veiklos segmentams.

“Pakavimo medžiagų apyvarta šių metų pradžioje sumažėjo dėl bendrai didėjančios konkurencijos rinkoje ir dėl to krentančių kainų. Todėl dėmesį sutelkėme į tuos produktus, su kuriais dirbdami turime akivaizdų konkurencinį pranašumą – visų pirma į etikečių spaudą ir pilstymo įrangą”, — pabrėžia p. Vaitiekūnas.

Lipniųjų etikečių pardavimų šuolis

“PakMarko” lipniųjų etikečių pardavimai 2003 m. pirmą pusmetį, lyginant su pernai metais, išaugo 38 proc. ir viršijo 6 mln. litų.

“PakMarkas” šiame segmente išsiskiria tuo, kad savo klientams Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse siūlo kompleksinius sprendimus bei profesionalų, greitą aptarnavimą. Savo pozicijas bendrovė dar labiau sustiprino birželio mėnesį įsigijusi unikalią “Du Pont” “Cyrel FAST” spaudos formų gamybos liniją – vienintelę tokią Rytų ir Vidurio Europoje.

Kompanijos marketingo direktorius įsitikinęs, kad nuolatinis “PakMarko” dėmesys modernizacijai duoda ir kokybinių rezultatų – tarp šalies gamintojų auga susidomėjimas naujausiomis technologijomis, kurios leidžia kokybiškiau ir efektyviau reprezentuoti gaminį ar prekės ženklą naudojant lipnias etiketes.“

Šiemet “PakMarkas” numato gamybos modernizavimui ir plėtrai bendrai skirti per 4 mln. litų.

Apie UAB “Pakmarkas”:

1994 metais įkurta UAB “PakMarkas” Lietuvos ir užsienio rinkoms teikia pažangius pakavimo ir prekių ženklinimo sprendimus. Nuo 1995 m. veikia “PakMarko” dukterinė įmonė Rygoje. 2002 m. rugsėjį “PakMarkas” įdiegė pagal ISO 9001 standartus sertifikuotą kokybės valdymo sistemą.

Šiemet UAB “PakMarkas” kartu su Lietuvos grafinio dizaino asociacija surengė pirmąjį lipniųjų etikečių konkursą “LIPK 2003” bei tapo generaliniu šio renginio rėmėju. Šalies dizaineriai pateikė per 150 įvairių kategorijų lipniųjų etikečių, kas, pasak p. Vaitiekūno, rodo nuolatos augantį susidomėjimą šiais pažangiais sprendimais.

ParMarkas